Other Page :

Monday, December 20, 2010

Buku idaman

Akhirnya selama 2minggu aku tunggu, sampai juga postman hanta buku yg aku nantikan..
Alhamdulillah..tapi keesokan harinya ada lagi  postman datang hanta bungkusan yang sama..
Aik?? tertulis  dari kelantan..aku duk pikiaq la apa pula ni??

Rupanya buku yg sama..aik?? aku rasa aku beli 1 saja..awat depa post 2 pula ni??
Mungkin tersilap kot..bila email tanya depa minta dipostkan kembali..haha.



Buku nya bertajuk Sikap Saya ; Rebah, Bangkit dan Terus Bangkit
Memang best kandungan dalamnya..dapatkanlah ye..tak rugi demi islam.
Menceritakan sedikit kisah perjuangan Tok Guru yg memerintah negeri Kelantan selama 20tahun.
Kisah kejatuhan kerajaan beliau kemudian bangkit semula dan berazam akan terus bangkit demi menegakkan Islam.

Hargailah pengorbanan dan cintailah para Ulama' kita..kerana Ulama' adalah pewaris Nabi SAW.


3 comments: