Other Page :

Saturday, May 2, 2009

Bukan rezeki aku

Semalam lepas aku balik sembahyang jumaat je aku pon terus
check upu.Malangnye aku takde rezeki untuk panggilan petame ni.
Aku pon terus wat rayuan secare online.

Aku kol paklong aku tuk dapatkan pandangan die
pastu kol pakcik aku yg lain pulak,juge sebab nak dapatkan pandangan dorang.
Aku tau member2 aku tengah tunggu aku kat ayza.
Sorry sesangat weyh sebab tak dapat turun lepak ngan korang.

Hmm..harap2 lah rayuan aku diterima.Kalau boleh nak uitm lah kan.
Yang penting sekarang ni redha jelah kan.

Tak dapat upu satu hal,pastu kesihatan aku pulak kurang baik semalam.
Aku demam semalam tapi alhamdulillah hari ni dah makin sehat.
Kalaulah aku sihat hari ni dah lame aku ikut member aku gi KL.hmm..

2 comments:

  1. slm, xpe la dik oi, belom ade rezeki lagi
    mungkin rezeki tu dtg lambat,
    tapi jgn berhenti berdoa dan meminta kpd Allah swt,
    sentiasalah yakin dgn pertolongannya, dan ingat lah tiada ape yg buruk dtg darinya, kerana pada setiap dugaan tu dtg kerana utk menguji kita ataupon utk memberi peringatan kpd kte, jd terimalah dgn redha ye..
    amboi pnjgnye..sekian.

    ReplyDelete
  2. salam..

    haa ni hal bse..
    member2 dlu pon sme..
    but in d end mst accepted to somewhere gak..
    besides uitm ade byk ambilan..
    smpai bln 11@12 pon ade..
    unikl pon ok..
    =)

    ReplyDelete