Other Page :

Saturday, May 23, 2009

Malu,bengang,bising,menyampah..

Semalam aku jam kat kajang.
Menyampah betul sebab tak dapat main dengan perfect.
Dah lah aku main pon hancur.
Kenapa??

Arghh..kebetulan pulak time kitorang jam tu ada budak ini.
Aku tak suka dia ada sebab aku tak suka dia.haha..
Dia suka kata belakang pastu kutuk orang.
Baget dia perfect sangat ke.
Tak payahlah aku sebut nama dia.

Dah lah ada budak2 band lain tengok kitorang jam.
Segan betol.Menyebok jelah diorang ni.
Band2 yang gempak pulak tuh salah satunya Dichi Michi.
Ergghh..Sogan gile bab*.

Masalah nya lagu yg diorang nak main tu drum dia susah la.
Banyak main teknikal ngan double paddle.
Susah3.

Men macam cibai satu hal.
Pastu bising gile aku pon tak dengar sound guitar.
Jam minggu lepas lagi perfect.



No comments:

Post a Comment