Other Page :

Tuesday, May 5, 2009

kesian..

Petang sabtu lepas,aku kuar lepak ngan kengkawan kat maulana prima.
Time kitorang perjalanan balik tiba-tiba ada satu kemalangan motor sebelah aku
tapi motor tu dari arah bertentangan.

Betul-betul motor tu accident sebelah aku.
Aku nampak macam mane dorang jatuh.Sian..
Rupa-rupanya salah sorang daripada mangsa adalah kawan aku.
MasyaAllah hai! Die lagi yang accident.
Dulu die pernah kemalangan sampai kena masuk besi kat kaki.

Yang menghairankan aku ni kejadian yang berlaku di tempat sama.
Tapi nasib baik cuma cedera ringan je.
Dulu motor die patah fork tapi nasib baek kali ni cuma fork lari je.

Lagi pon salah die jugak..mungkin die tak perasan ada motor kat depan.
Pastu dia terperasan kitorang then tersondol la orang depan.
Pastu orang depan pon sound dia.sian gile..

Aku ngan kengkawan pon tolong lah die.Pastu motor die pon kena tendang masuk bengkel.

No comments:

Post a Comment