Other Page :

Thursday, April 30, 2009

Lampu isyarat dan adik aku

huhu..manu bejaye menewaskan arsenal.
haha..bukan aku nak citer pasal bola ni.Petang tadi aku kena amek adek aku
kat skola teknik kajang.Die cutikan sok so,balik ari ni lah.

Die soh aku amek die kat bus stop dpn skolah die kol 3.30pm.
Aku betolak dr umah kol 3.30.haha..pastu pergi isi minyak jap kat petronas prima saujana.

Then aku gerak dr station minyak tu..sampai kat lampu isyarat jenaris tu tengok2 lampu merah daa.
Aku pon tunggu lah bile nak lampu hijau ni.Aku tengok lampu isyarat tuk kenderaan dr kiri merah.
aku tengok lampu isyarat tuk kenderaan dr kanan pon merah.
Yang depan merah jugak kot sebab kereta dr arah depan tak jalan2 pon.

Pastu aku pon terus jalan jelah sambil tu aku tengok sume lampu isyarat merah.
Aduhh..lampu isyarat dah letih kot,tidor kejap lah kan ari2 bekerja 24jam je.haha..
Gawat aku dibuatnye..dah tu aku sampai teknik nak dekat kol4.

Aku tengok kat bus stop takde pon adek aku nih.mane plak die ni.hish!!!
Dah 15mnt aku tunggu die sambil memerhatikan telatah dak2 teknik yg poyo2 tu.hehe..
Tak lame kemudian die pon keluar.hish dak ni boleh pulak die kate dah lame ke tunggu.
Taklah dr smalam dah sampai dah.hentak helmet kat pale kang baru tau..
dah lah segan awek2 skolah tu dok ushar je kat aku.hehe..

Pastu time balik aku lalu kat lampu isyarat tuh,die still tak bangun2 lagi.
Dah nak masuk asar dah ni.heeii..

Tu jelah yang berlaku kat aku arini yang laen okaey jew.ManU tetap terbaek.yezzaa..


No comments:

Post a Comment