Other Page :

Sunday, May 24, 2009

Yesterday

Sorilah aku lambat hantar post.
Sepatutnya aku hantar semalam.
Tak kisah la kan.

8.00am :
Aku pergi ke Sek.Men.Teknik Kuala Lumpur dengan jiran
dan kengkawan sebab ada karnival.
Kawan aku paksa aku pergi juga sekolah dia tu.
Karnival yang paling bosan pernah aku datang.
Tapi ada satu je yang best kitorang main paintball.
Haha..

2.00pm :
Aku dengan kengkawan aku tadi pergi makan nasi minyak.
Kenduri kahwinlah..Kawan aku,Nani punya abang yang kahwin.
Memang best makan free tapi yang tak best nye bila aku nampak
ada 2orang makhluk ni.Poyo sial..
Nani nampak cantik hari itu.hehe..

3.00pm :
Lepak depan rumah Haziq je.Kitorang main gitar dan
memekak-mekak sambil menungggu mak haziq yang
lambat balik.

3.30pm :
Aku balik rumah,tengok tv,dan tidur.

9.00pm :
Aku dengan kengkawan lepak kat maple IBM kat giant prima tu
Kawan aku belanja da.haha..

10.00pm :
Kitorang lepak kat RIM,restoran mamak juga la.
Irfan belanja hisap shisha.haha..
Dah dia belanja jadi kena ikut dia lah nak perisa apa.
Kitorang lawan siapa yang paling banyak hembus asap keluar.
Pemenangnya adalah Hadi.

12.00am :
Lepak depan rumah.
Semua dah penat.haha..semabang2 kosong je.

4.00am :
Balik rumah dan tidur.

No comments:

Post a Comment