Other Page :

Sunday, May 10, 2009

my beloved mother


Hari ini merupakan hari yang paling bermakna bagi semua kaum ibu di dunia ini.
Untuk ibu aku yang tercinta,Norma binti Ahmad..aku nak ucapkan selamat hari ibu.
Kerana dia telah membesarkan aku dengan sepenuh tenaganya untuk
meluahkan kasih sayangnya kepadaku dan melayani semua kerenah aku.

Ya Allah,kau berikanlah kekuatan kepada ibuku untuk dia terus tabah memberikan
kasih sayang kepada kami..Kau panjangkanlah umur dia serta curahkanlah rezeki
yang melimpah ruah kepadanya..Kau berikanlah kekuatan iman kepadanya agar
dia boleh mendidik kami menjadi orang yang lebih beriman kepada-Mu ya Allah.
Ya Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Pengampun..kau lindungilah ibuku daripada
segala perkara buruk dan gangguan jin,serta sihir..Kau berikanlah kegembiran yang
berpanjangan kepadanya ya Allah..sesungguhnya Kau Maha Penyayang dan Maha Kuasa.
Aminn...

Selamat Hari Ibu...

4 comments:

  1. salam dik khairul,
    kak nak ucap terima kasih krn sign up sbg follower blog baru akak,
    insyallah adik akan dpt manfaat serta taufik dan hidayah dari Allah. Amin

    ReplyDelete
  2. ari tu ko tnye,
    hstel aku seram ke tak en.

    tak la sngt,
    buase biase je.

    ReplyDelete