Other Page :

Wednesday, April 29, 2009

Soal Haram

Dulu aku penah lah soal selidik pasal tindik ni.Ape yg membuatkan aku nak selidik pasal ni sebab kawan aku sorang ni bertindik pastu aku penah rase tringin gak lah.Tapi tak berani dowh.haha..

Aku pon mulelah sesi soal selidik aku dengan mengemukekan soalan kpd beberape org kat myspace.
Kebanyakkannye aku tanye kat dak2 pompan lah.Ramai yg balas dengan menjawab bahawe tindik tu haram.
Aku tengok dorang ni pandai tol jawab,sume bagus2 belake sebab melarang aku berbuat perkare yg teruk tu.
Ade yg kate bahawa lelaki yg betindik ni tak boleh mewalikan anak!

Dorang sume anak2 yg baik ni,tapi yg aku marahkan ni.Dorang ni pandai melarang org buat dose.
Tapi tak pikir plak diri dorang.Kebanyakannye yg aku tanye dak2 pompan yg tak pakai tudung,pakai baju ketat2,baju tak cukup kain.

Aku penah terbace satu forum ni dimane diorang menyoalkan tentang lelaki tindik.Ade seorang hamba ni berkate:
"tindik ni ade sejak zaman nabi ibrahim lagi,tapi ianya hanye tuk kaum wanita..jika seseorang lelaki tu pakai ia akan menyerupai ciri2 seorang wanita,hukumnya dah menjadi haram"..pastu ade sorang hambe laen pulak bekate:"tapi zaman sekarang ni lelaki pon bertindik,kalau nak kate pasal haram..zaman dulu perempuan pakai kain,jubah tapi zaman sekarang perempuan pakai t-shirt,sluar(ketat pastu jeans)tidakkah ianya menyerupai lelaki??Tidakkah ianya haram???"
aku pon terpikir jugak lau pompan yg tak pakai tudung ianya menyerupai lelaki kan??tak haramkah??tak dosakah??

Dunie dah nak kiamat!!apabile orang2 musyrik pandai berkate2 soal agame..
kesimpulannya:LU PIKIRLAH SENDIRI!!!!!

No comments:

Post a Comment