Other Page :

Tuesday, April 28, 2009

Hidup Aku Dah Tak Normal

Haha aku tak tau nak tulis ape lah.Korang bace jelah.Hidup aku skarang ni dah tak
cam dulu lagi.Hari2 jadi klawar tido lewat pagi bangun lewat tengahari.haha..
Aku bile bangun awal aku tak tau nak wat ape so aku bngun lambat skit.huhu..

Hidup cam aku ni tak best kot sebab lau dah terbiase cam aku ni lagi payah lah.
Bile kawan ajak jogging ke pagi2 huh! tinggal janji jelah.haha..

Tapi yang paling best lau overnite ngan member2 jadi kutu rayau.haha..sebenarnya
kitorang ni kena jd guard malam2 jage taman.
Kitorang penah kena tahan ngan pak polisi tapi nasib kami baik polis tu saje je tahan
sebab boring kot kena betugas tengah malam.

Aku rase kelawar pon tak cam aku lah.Die lagi teruk sebab petang baru bangun.haha..
Tak kesah lah korang nak hidup cam mane kan.janji solat jangan tinggal ye anak2.haha..



No comments:

Post a Comment