Other Page :

Sunday, April 26, 2009

In Memory

Kenangan2 kat skolah memang banyak dengan kawan2 sume yang mantop!!! cekgu2 yang stylo,cool&sporting membuatkan aku kapan bangat kat skolah tu.Pelbagai events yang aku join membuatkan lagi kapan aku ni smpai ke tahap gile da.haha..takde lah.Antaranye:

Kem PKBM peringkat negeri selangor

Time aku tgktn.4 aku dapat terpilih tuk menyertai perkemahan PKBM peringkat negeri selangor kat SK Lembah Beringin,Hulu Selangor.Skola aku hantar wakil menembak mewakili daerah hulu langat.

Tempat ktorang belatih menembak kat lapang sasar kem sungai besi


Pertandingan tu diadakan di Perak (ini bukan foto sebenar)

Perseorangan ada dua pusingan,pusingan petame menembak dlm 4 kedudukan mengikut masa sendiri,pusingan kedue ada 4 kedudukan juge tapi cume diberi dalam masa 5saat 5butir pluru(1kedudukan).Pastu kedudukan aku ikut jumlah mata yg diperolehi dlm hulu langat adlah yg ke-4 tertinggi.Setiap daerah harus menghantar 4 orang tuk pusingan ketige iaitu menembak jatuh piring.

Keputusan:Menembak berpasukan tempat ke-3,jatuh piring tempat ke-2,keseluruhan tempat ke-3.


Hari Graduasi SMK SAAS,Kajang

Hari graduasi SMK SAAS telah diadakan di Hotel Oriental Crystal,Kajang.Sebum penyampaian sijil pade pelaja aku telah membuat persembahan dikir barat(aku tak nak tapi cekgu pakse la)

Hotel Oriental Crystal Kajang

Aku bersama pengetua,Pn.Junaidah

Besama rakan sekelas dan guru kelas kami,Pn.Mariah

2 comments:

  1. hotel kat atas tu betul2 kat blakang skool sy dulu, convent... alahai windu kat convent..
    budak saas ek? skang study kat ner?

    ReplyDelete
  2. thanks kak fairuz.
    skang ni blom study lagi.
    ni last year nye citer.
    haha~

    ReplyDelete