Other Page :

Friday, November 18, 2011

Balik dari Masjid, Kantoi plak.

Apabila tiba hari jumaat maka para lelaki pakat-pakat pi solat jumaat.
Nasib aku dah gerak awal kalau tidak rasanya dah basah kuyup sebab terkena hujan.

Hujan terus turun dengan lebat semasa khatib membaca khutbah sehinggalah selesai melalukan solat jumaat.
Kemudian hujan mula reda sedikit. Time ni la orang-orang pakat nak balik.
Aku nak solat sunat sekejap kemudian hujan kembali lebat semula. Tersangkutlah aku di masjid tu.

Selepas beberapa minit kemudian hujan mulai reda dan aku pun cepat-cepat nak berangkat pulang. Takutlah lebat balik hujan ni nanti. Semasa aku berjalan kaki ke rumah, pada simpang pertama taman rumah aku ada sebuah kereta keluar dari simpang tersebut. Semasa itu, si driver nak membelok tapi si isteri driver pula sempat mencium pipi si suaminya (si driver) dalam kereta tu. Depan-depan aku dia cium pipi. Aduh jadi segan aku bila ternampak.Haha~

p/s : The moral of this story ; kepada pasangan-pasangan suami isteri di luar sana, cover-cover lah sikit kalau nak bercumbu di public atau di khalayak ramai ye. Kasihan lah kami yang belum kahwin lagi yang sedang melawan nafsu ini. Haha~

Ni yang wat rasa tak sabar nak kahwin ni..huhu~

No comments:

Post a Comment