Other Page :

Saturday, November 21, 2009

Physics oh physics..kenapalah kau

Pagi tadi aku mesej ngan miss.Sue,my physic lecturer
Aku nak tanye pasal physics aku final exam
Pi die kate its secret so aku tepakse la wait till result keluar.
Aku mesej die pon sebab aku takut kawan aku kate
paper physics ramai fail.

Tapi ms.Sue kate dont worry i know u can do it.
just pray and relax lah time cuti ini puas2.
nanti nak sambung blaja kan?
Kate2 die dah mmbuatkan aku lega.
Tak payah nak risau lagi dah.

InsyaAllah dengan usahe yg aku buat selama ni.
mendatangkan hasil yg baik kepada ak sendiri.
Before exam physic aku hanya tido 1jam saje.
Bangun2 dah kena prepare ke dewan exam.

Tak tahu lah kenapa paper physics ni special sikit.
Memang best blaja subject ni tapi soklan die boleh bla lah.
Hahaha..

Birthday miss.Sue 26hb ni tau..ingat!

No comments:

Post a Comment