Other Page :

Friday, July 3, 2009

Semangat puak yang kuat!

Dekat kampus aku memang banyak student yg datang
dari negeri kelantan dan terengganu.
Maklumlah uitm kan lebih utama kan orang dari luar bandar.
Aku seorang je yg dari kajang.
Haa..bosan jugak la kan.

Budak2 kelantan ni memang la best kan.
Tapi diorang ni bila dah sekelompok memang tak best.
sebab diorang ni akan ada semangat kelantan tu yg kuat tau.
Bapak la menyampah tol aku.
Kebanyakan member aku dari KL ngan selangor an.
Rimas ngan dak2 kelantan nih.

Diorang ni kalau dah jumpa kelompok diorang memang tak ingat kawan.
Sial je perangai diorang nih.
Pastu kalau dah pergi negeri orang nih.
Kena lah cakap longhat sini kan.
Tapi diorang nih kalau boleh nak orang sini yang kena cakap dalam
longhat diorang yg tak paham tuh.
Bapak lah bengang aku nih.
Fuhh..
Sabar jela kan.

4 comments:

  1. Beb,aku lah orang palingg masak dengan perangai orang Kelantan di dunia.Tak tipu.Kenal sgt dgn org Kelantan.

    ReplyDelete
  2. hahaha....betul tu...sbb tu bdak kdah ngan penang slalu gduh ngan klntan..

    ReplyDelete